Segment Pixel - Advertiser Pixel

Valokuidun lisämyynti on avattu Muuramessa – hyödynnä kampanja!

Lue lisää
Avainlippu

Tuki ja ohjeet

Tarvitsetko apua?

ElmoNet auttaa numerossa 03 486 4300, arkisin klo 8–16. Tässä ohjeita yleisimpiin ongelmatilanteisiin:

Asiakaspalvelu

Meillä vastaa aina ihminen. Katso vastausnopeutemme.

puh. 03 486 4300
ma-pe klo 8-16
asiakaspalvelu@elmonet.fi

Myymälät

Ilmoita häiriö 24h

Voit tehdä vikailmoituksen sähköpostitse
tai soittamalla:

03 486 4100
vika@elmonet.fi

Huoltokatkot ja häiriöt

Häiriötilanne Kyrönlahdessa, Lielahdessa ja Toiviossa to 25.7. -KORJATTU

ElmoNetin toimittamissa yhteyksissä on häiriötilanne Ylöjärven Kyrönlahden, Tampereen Lielahden ja Pirkkalan Toivion alueella. Korjaustoimenpiteet on aloitettu ja tiedotamme aiheesta lisää, kun vian laajuus on selvinnyt.

Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa.

Tilannetieto klo 14.50 Ylöjärven Kyrönlahden keskusalueella on häiriötä netti- ja kaapeli-tv-yhteyksissä ja Tampereen Lielahden sekä Pirkkalan Toivion keskusalueilla on häiriötä kaapeli-tv-yhteyksissä. Poikki menneen valokuitukaapelin korjaustoimenpiteet ovat käynnissä. Tämän hetken arvion mukaan Tampereen Lielahden sekä Pirkkalan Toivion keskusalueiden yhteydet palaavat tänään 25.7. klo 18 mennessä. Ylöjärven Kyrönlahden keskusalueen yhteydet palaavat huomisen päivän aikana.

Tilannetieto klo 18.30 Tampereen Lielahden ja Pirkkalan Toivion keskusalueiden yhteydet ovat takaisin käytössä. Korjaustyöt jatkuvat ja tämän hetken arvion mukaan Ylöjärven Kyrönlahden keskusalueen yhteydet saadaan käyttöön huomisen päivän aikana.

Tilannetieto 26.7. klo 13.30 Korjaustyöt ovat edelleen käynnissä ja tämän hetken arvion mukaan loputkin liittymät tulevat kuntoon tänään noin klo 17-18.

Tiedote 26.7. klo 16.15 Kaikki loputkin valokuituyhteydet on nyt saatu palautettua. Jos yhteys ei palaudu automaattisesti, niin käynnistäthän päätelaitteesi uudelleen. Kiitämme kärsivällisyydestä.

Häiriötilanne Jämsän Hallissa ti 23.7. -KORJATTU

ElmoNetin toimittamissa yhteyksissä on häiriötilanne Jämsän Hallin alueella. Korjaustoimenpiteet on aloitettu ja tiedotamme aiheesta lisää, kun vian laajuus on selvinnyt.

Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa.

Tilannetieto klo 14.10 poikki olevan valokuitukaapelin korjaustoimenpiteet ovat käynnissä. Tiedotamme asiasta lisää, kun korjausaikataulu tarkentuu.

Tilannetieto klo 15.30 Tämän hetken arvion mukaan suurin osa asiakkaiden yhteyksistä palautuu toimintaan klo 18 mennessä ja lisää yhteyksiä palautuu myöhemmin illalla tai keskiviikkona.

Tilannetieto klo 19.15 Osa asiakasyhteyksistä on saatu palautumaan ja lisää yhteyksiä palautuu tämän vuorokauden aikana. Korjaustyöt jatkuvat ja tämän hetken arvion mukaan kaikki asiakasyhteydet saadaan palautettua viimeistään keskiviikkona klo 16 mennessä.

Tiedote 24.7. klo 14.30 Kaikki Jämsän Hallin valokuituyhteydet on nyt saatu palautettua. Jos yhteys ei palaudu automaattisesti, niin käynnistäthän päätelaitteesi uudelleen. Kiitämme kärsivällisyydestä.

Huoltokatko 10.7. klo 00-03

Teemme huoltotöitä keskiviikkona 10.7.2024. Töistä saattaa aiheutua n. 15 minuutin katkoksia ElmoNet:n tarjoamiin ktv- ja iptv palveluihin klo 00–03 välisenä aikana.

Pahoittelemme huoltotöistä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Lisätietoja saa asiakaspalvelustamme puhelimitse 03 486 4300 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@elmonet.fi arkisin klo 8–16.

Kaikki tiedotteet

Sopimusehdot, palvelukuvaukset
ja tietosuojaselosteet

Sopimusehdot ja palvelukuvaukset Tietosuojaselosteet