Asiakaspalvelun taso

Palvelutaso

ElmoNetin ja Verkko-osuuskunta Ysinetin vastausajat

Q2 (1.4.-30.6.2020

AsiakaspalveluPuhelinnumeroKeskimääräinen vastausaika, sVastattu 60 s. kuluessa %Vastattu 180 s. kuluessa %
Asiakaspalvelu, henkilöasiakkaat(03) 486 430027,8182,5690,47
Häiriöilmoitukset, henkilöasiakkaat(03) 486 410032,8187,2493,47

Q1 (1.1.-31.3.2020)

AsiakaspalveluPuhelinnumeroKeskimääräinen vastausaika, sVastattu 60 s. kuluessa %Vastattu 180 s. kuluessa %
Asiakaspalvelu, henkilöasiakkaat(03) 486 430031,9490,9896,05
Asiakaspalvelu, yritysasiakkaat(03) 486 420028,3792,1798,80
Häiriöilmoitukset, henkilöasiakkaat(03) 486 410018,6996,3298,70
Häiriöilmoitukset, yritysasiakkaat(03) 486 440034,9497,2098,60

Q4 (1.10.-31.12.2019)

AsiakaspalveluPuhelinnumeroKeskimääräinen vastausaika, sVastattu 60 s. kuluessa %Vastattu 180 s. kuluessa %
Asiakaspalvelu, henkilöasiakkaat(03) 486 430024,8187,9795,01
Asiakaspalvelu, yritysasiakkaat(03) 486 420033,0889,4495,92
Häiriöilmoitukset, henkilöasiakkaat(03) 486 410034,5597,1598,37
Häiriöilmoitukset, yritysasiakkaat(03) 486 440033,0886,8795,92