Tarvitsetko apua?
ElmoNet auttaa numerossa 03 486 4300, arkisin klo 8–16. Tässä ohjeita yleisimpiin ongelmatilanteisiin:
Asiakaspalvelu
Meillä vastaa aina ihminen. Katso vastausnopeutemme.
puh. 03 486 4300
ma-pe klo 8-16
asiakaspalvelu@elmonet.fi
Ilmoita häiriö 24h
Voit tehdä vikailmoituksen sähköpostitse
tai soittamalla:
Huoltokatkot ja häiriöt
Häiriö asiakaspalvelussa ja toimituksessa-KORJATTU
Tällä hetkellä asiakaspalvelun ja toimituksen puhelinnumeromme eivät toimi teknisen vian vuoksi.
Selvitämme tilannetta parhaillaan ja pyrimme korjaamaan häiriön mahdollisimman nopeasti. Voit myös jättää meille soittopyynnön 03- 4864300 niin palaamme asiaan heti, kun asiakaspalvelujärjestelmämme toimii taas normaalisti.
Mikäli asiasi on kiireellinen, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse: asiakaspalvelu@elmonet.fi
Häiriötilanne Keuruun alueella 15.4 – KORJATTU
Keuruun alueella on havaittu häiriö kuituverkossa. Vikaa rajataan parhaillaan.
Tilannetieto: Häiriö on korjattu ja yhteydet palautuneet toimintaansa klo 13:10. Jos yhteys ei palaudu automaattisesti, niin käynnistäthän ensimmäisenä päätelaitteesi uudelleen.
Häiriötilanne Vaskiveden, Vaskuu, Itä-Aureen ja Koronkylän alueilla la 5.4. – KORJATTU
ElmoNetin toimittamissa yhteyksissä on häiriötilanne Vaskiveden, Vaskuun, Itä-Aureen ja Koronkylän alueilla. Vikaa rajataan parhaillaan ja tiedotamme aiheesta lisää, kun korjausaikataulu on selvinnyt.
Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta haittaa.
Tilannetieto 6.4 klo 10.15 häiriö kuituverkossa johtuu katkenneesta kuitukaapelista. Valokuitukaapelin katkopaikka on paikallistettu ja viankorjaus on alkanut.
Tilannetieto 6.4 klo 15.05 viankorjaus jatkuu. Tämän hetken arvion mukaan korjaustyöt saadaan valmiiksi klo 18.00- 19.00 välillä.
Tilannetieto 6.4 klo 17.40 kaapeli on saatu korjattua. Jos yhteys ei palaudu automaattisesti, niin käynnistäthän päätelaitteesi uudelleen. Mikäli ongelmia vielä ilmenee pyydämme olemaan yhteydessä vikapalveluumme. Kiitämme asiakkaita kärsivällisyydestä ja pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa