Segment Pixel - Advertiser Pixel

Oriveden alueen superkampanja! Uusi hinta Oriveden alueella! Hyödynnä kampanja 30.6.2025 mennessä!

Tilaa nyt!
Avainlippu

Tuki ja ohjeet

Tarvitsetko apua?

ElmoNet auttaa numerossa 03 486 4300, arkisin klo 8–16. Tässä ohjeita yleisimpiin ongelmatilanteisiin:

Asiakaspalvelu

Meillä vastaa aina ihminen. Katso vastausnopeutemme.

puh. 03 486 4300
ma-pe klo 8-16
asiakaspalvelu@elmonet.fi

Myymälät

Ilmoita häiriö 24h

Voit tehdä vikailmoituksen sähköpostitse
tai soittamalla:

03 486 4100
vika@elmonet.fi

Huoltokatkot ja häiriöt

Häiriö asiakaspalvelussa ja toimituksessa-KORJATTU

Tällä hetkellä asiakaspalvelun ja toimituksen puhelinnumeromme eivät toimi teknisen vian vuoksi.
Selvitämme tilannetta parhaillaan ja pyrimme korjaamaan häiriön mahdollisimman nopeasti.  Voit myös jättää meille soittopyynnön 03- 4864300 niin palaamme asiaan heti, kun asiakaspalvelujärjestelmämme toimii taas normaalisti.

Mikäli asiasi on kiireellinen, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse: asiakaspalvelu@elmonet.fi

 

Häiriötilanne Keuruun alueella 15.4 – KORJATTU

Keuruun  alueella on havaittu häiriö kuituverkossa. Vikaa rajataan parhaillaan.

Tilannetieto: Häiriö on korjattu ja yhteydet palautuneet toimintaansa klo 13:10. Jos yhteys ei palaudu automaattisesti, niin käynnistäthän ensimmäisenä päätelaitteesi uudelleen.

Häiriötilanne Vaskiveden, Vaskuu, Itä-Aureen ja Koronkylän alueilla la 5.4. – KORJATTU

ElmoNetin toimittamissa yhteyksissä on häiriötilanne Vaskiveden, Vaskuun, Itä-Aureen  ja Koronkylän alueilla. Vikaa rajataan parhaillaan ja tiedotamme aiheesta lisää, kun korjausaikataulu on selvinnyt.
Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta haittaa.

Tilannetieto 6.4 klo 10.15 häiriö kuituverkossa johtuu katkenneesta kuitukaapelista. Valokuitukaapelin katkopaikka on paikallistettu ja viankorjaus on alkanut.

Tilannetieto 6.4 klo 15.05 viankorjaus jatkuu. Tämän hetken arvion mukaan korjaustyöt saadaan valmiiksi klo 18.00- 19.00 välillä.

Tilannetieto 6.4 klo 17.40 kaapeli on saatu korjattua. Jos yhteys ei palaudu automaattisesti, niin käynnistäthän päätelaitteesi uudelleen. Mikäli ongelmia vielä ilmenee pyydämme olemaan yhteydessä vikapalveluumme. Kiitämme asiakkaita kärsivällisyydestä ja pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa

Kaikki tiedotteet

Sopimusehdot, palvelukuvaukset
ja tietosuojaselosteet

Sopimusehdot ja palvelukuvaukset Tietosuojaselosteet