Esittelyssä ElmoNetin myymälät

Brändi vaihtui, mikä muuttui myymälöissä? Jututimme ElmoNetin tuttua asiakaspalvelupäällikkö Leena Moksua.

Miltä uusi brändi ElmoNet tuntuu?

Mielestäni ilme on muuttunut nuorekkaaksi ja reippaaksi, on kiva saada uusia tuulia! 🙂 Hissukseen opettelemme uuteen nimeen, ja toki koronatilanteessa vie aikaa ennen kuin pääsemme pitämään myymäläpäiviä tai kiertämään alueen kesämarkkinoilla uuden brändin kanssa. Toivottavasti syksymmällä pääsemme viettämään asiakaspäiviä myymälöissämme ja kysymään myös asiakkailtamme, miten uusi brändi on otettu vastaan.
Elmonet_myymala_ruovesi_asiakaspalvelupaallikko_Leena_moksu

Mihin uusi brändi-ilme on ennätetty ulottaa?

Myymälöiden katoilla on uudet hienot kyltit ja henkilökunnalla tietenkin uudet t-paidat ja takit. Uudistamme materiaaleja pikkuhiljaa kesän aikana. Uudelleen teipattuja autoja voi jo bongata liikenteestä!

Mikä myymälöiden palveluissa muuttui?

Suurin muutos koskee isompia yritysasiakkaitamme, jotka siirtyivät 1.5. tytäryhtiömme Elmon haltuun. Me keskitymme palvelemaan kuluttaja-asiakkaita ja pienyrityksiä.

Mikä säilyy?

Asiantuntevat, tutut, paikalliset myyjät ja myymälät säilyvät niin Ruovedellä, Virroilla kuin Mäntässä. Pyrimme ottamaan asiakkaidemme tarpeet ja toiveet entistäkin paremmin huomioon.

Missä asioissa myymälöissä voi käydä?

Myymälöissä voi käydä juttelemassa, tutustumassa ja tilaamassa kaikkia palveluitamme.  Tarjontaamme kuuluvat nopeat valokuituyhteydet ja niiden lisäpalveluina TV-, viihde-, ja valvontakamerapalvelut. Tuotevalikoimassa on tietokoneita, tulostimia, kännyköitä, GSM-pöytäpuhelimia ja niihin liittyvia oheistarvikkeita. Myymälöistämme saa myös tietoturvan ja sähköpostipalvelut.
Jaa artikkeli