ElmoNetin varautuminen koronavirukseen

ElmoNet on merkittävä alueellinen toimija tietoliikenteessä. Osallistumme omalta osaltamme THL:n ja muiden viranomaisten suositusten mukaisiin toimenpiteisiin ehkäistä koronaviruksen etenemistä. Huolehdimme henkilökuntamme ja asiakkaidemme terveydestä ja hyvinvoinnista. Ymmärrämme tietoliikenteen toimivuuden merkityksen poikkeusoloissa ja tehdyillä toimenpiteillä haluamme varmistaa palvelujemme ja liiketoimintamme jatkuvuuden.

  • Pidämme kaiken työmatkustuksen mahdollisimman vähäisenä ja suosittelemme käyttämään virtuaalikokouksia.
  • Suosittelemme omaa henkilökuntaamme tekemään mahdollisimman paljon etätöitä niissä tehtävissä, joissa se on mahdollista, kuitenkin varmistaen kriittiset liiketoimintatehtävät.
  • Asennus- ja ylläpitotehtävissä toimivilla henkilöillä on ohjeistuksena välttää mahdollisuuksien mukaan suoria asiakaskontakteja, varsinkin jos kyseessä on yli 70 vuotiaita henkilöitä. Asennusautoissa on käytössä käsien desinfiointiaineita.
  • Myymälät pidetään avoimena, jotta voimme tarjota apua asiakkaillemme tietoliikennelaitteiden ja yhteyksien käytössä. Suosittelemme ensisijaisena yhteydenottotapana puhelinta tai sähköpostia.
  • Vikapalvelunumeromme (03-4864100) toimii 24/7. Asiakaspalvelunumeromme (03-4864300) toimii arkisin klo 8-16. Sähköpostiosoitteemme ovat vika(at)phpoy.fi ja asiakaspalvelu(at)phpoy.fi.

Toivomme asiakkailtamme ymmärrystä nykyisessä poikkeuksellisessa tilanteessa.

Jaa artikkeli