ElmoNet on merkittävä alueellinen toimija tietoliikenteessä. Osallistumme omalta osaltamme THL:n ja muiden viranomaisten suositusten mukaisiin toimenpiteisiin ehkäistä koronaviruksen etenemistä. Huolehdimme henkilökuntamme ja asiakkaidemme terveydestä ja hyvinvoinnista. Ymmärrämme toimivan tietoliikenteen merkityksen poikkeusoloissa ja tehdyillä toimenpiteillä haluamme varmistaa palvelujemme ja liiketoimintamme jatkuvuuden.
- Pidämme kaiken työmatkustuksen mahdollisimman vähäisenä ja suosittelemme käyttämään virtuaalikokouksia.
- Suosittelemme omaa henkilökuntaamme tekemään mahdollisimman paljon etätöitä niissä tehtävissä, joissa se on mahdollista, kuitenkin varmistaen kriittiset liiketoimintatehtävät.
- Asennus- ja ylläpitotehtävissä toimivilla henkilöillä on ohjeistuksena välttää mahdollisuuksien mukaan suoria asiakaskontakteja, varsinkin jos kyseessä on yli 70-vuotiaita henkilöitä. Asennusautoissa on käytössä käsien desinfiointiaineita.
- Myymälät pidetään avoimena, jotta voimme tarjota apua asiakkaillemme tietoliikennelaitteiden ja yhteyksien käytössä. Suosittelemme ensisijaisena yhteydenottotapana puhelinta tai sähköpostia.
- Vikapalvelunumeromme (03-4864100) toimii 24/7. Asiakaspalvelunumeromme (03-4864300) toimii arkisin klo 8-16. Sähköpostiosoitteemme ovat vika(at)phpoy.fi ja asiakaspalvelu(at)phpoy.fi.
Toivomme asiakkailtamme ymmärrystä nykyisessä poikkeuksellisessa tilanteessa.