Segment Pixel - Advertiser Pixel

Valokuidun lisämyynti on avattu Muuramessa – hyödynnä kampanja!

Lue lisää
Avainlippu

Tietoa ElmoNetin laajakaistapalvelun häiriön korjauksen etenemisestä ja kestosta

Miten viankorjaus etenee?

ElmoNetin laajakaistapalveluita koskevassa häiriötilanteessa, tee vikailmoitus ElmoNetin vikapalveluun puhelimitse numeroon 03 486 4100 (avoinna 24h) tai sähköpostitse osoitteeseen vika@elmonet.fi

Kuitenkin ennen vikailmoituksen tekemistä:

  1. Varmista ensin, ettei kyseessä ole yleinen vikatilanne tarkistamalla häiriötiedotteemme sivulta https://elmonet.fi/tuki-ja-ohjeet/huoltokatkot-ja-hairiot/. Päivitämme tilannetietoa sivuille korjauksen edetessä.
  2. Käynnistä laitteesi uudelleen (verkkopääte ja mahdolliset muut verkkoon liitetyt laitteet mm. langattoman verkon tukiasema). Jos epäilet, että vika on langattoman verkon tukiasemassa, kytke tietokoneesi verkkokaapelilla suoraan verkkopäätteeseen, jos mahdollista ja testaa yhteys.
  3. Suosittelemme jättämään verkkopäätteeseen virrat päälle viankorjauksen ajaksi. Tämä nopeuttaa ja helpottaa viankorjausta.

Jokainen häiriöilmoitus käsitellään niin pian kuin mahdollista ja ne korjataan joko etäkäyttöisesti tai lähiasentajan toimesta.

Kun häiriöilmoitus on käsitelty, lähetämme tiedon viankorjauksesta pääsääntöisesti joko sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Kuinka kauan viankorjaus kestää?

Pääsääntöisesti kuluttajaliittymien häiriöt korjataan työaikana. Normaali häiriön korjausaika on 1-2 arkipäivää.